Jesteś tutaj: bio-uroda.pl > Skóra > Makijaż, a kondycja skóry

Ćwiczenia na piłce

Piłka jest bardzo dobrym przyrządem wspomagającym ćwiczenia w domu i nie tylko. Zakup piłki gwarantuje większe chęci do wykonywania ćwiczeń w domu. Nie trzeba będzie wychodzić na siłownię, można ćwiczyć nawet przed telewizorem oraz komputerem. Ćwiczenia warto zacząć od położenia się na piłce na plecach, nogi zgięte w kolanach, ręce na boki. W takiej pozycji poruszać lekko biodrami na prawo, na lewo, wokół. Dzięki temu nie tylko rozrusza się całe ciało, lecz również wzmocni się mięśnie ud oraz pośladki. Następnie można przejść do bardziej zaawansowanych sposobów ćwiczenia. Jednym z nich jest położenie się na plecach. Piłka powinna znaleźć się na poziomie łydek. Z takiej pozycji należy przejść do uginania kolan i przyciągania piłki do siebie. Pozwoli to zarówno na poprawę wyglądu nóg, wysmuklenie ud, jak również sprawi, że brzuch będzie znacznie ładniejszy i szybciej pojawią się na nim upragnione mięśnie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.