Jesteś tutaj: bio-uroda.pl > Dietetyczne słodycze > Włoski przysmak

Małe posiłki

Po całym dniu w pracy albo w szkole marzy się o wielkim posiłku. Jednak w efekcie zjada się albo trochę i jest się zaraz głodnym, albo za dużo i potem podjada się. Odbija się to na wadze oraz na czystości wewnętrznej ciała. Zazwyczaj zapychanie się dużym obiadem codziennie i późno, a potem podjadanie oraz kolacja to dodatkowy przepis na posiadanie znacznej nadwagi. Żeby organizm działał lepiej, a do tego był oczyszczony ze zbędnych substancji można ustalić inny niż dotąd podział posiłków. Na początku to może być trudne, jednak z czasem dojdzie do przyzwyczajenia.

Posiłki powinny być niewielkie i powinno być ich 4-5. Dzięki temu można z powodzeniem wyregulować rytm działania ciała poprzez przyzwyczajenie go do tego, że o określonej porze będzie miał jedzenie. Co więcej, jako przekąski pomiędzy posiłkami głównymi warto wybrać warzywa albo jogurt naturalny lub kefir, dodatkowo wspomoże to ciało przed gromadzeniem niezdrowych elementów, zwłaszcza z jelit. Ich zdrowie, to zdrowie ciała.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.