Jesteś tutaj: bio-uroda.pl > Dieta jednoskładnikowa > Bananowy dzień

Przydatne hantle

Ramiona warto ćwiczyć przy pomocy hantli. Nie muszą być bardzo ciężkie, na początek wystarczy obciążenie półtorej kilograma, które z czasem można zwiększać, wraz z rozwijającą się kondycją fizyczną ćwiczącego. Do tego nie są one drogie, w przed wakacjami często można spotkać promocję akurat na takie przyrządy. Warto skorzystać i zakupić. Już samo podnoszenie hantli, np. gdy siedzi się przed telewizorem, dużo daje. Nie jest obciążające, można robić to mimochodem, a obserwować dobre wyniki, jakimi są przede wszystkim kształtne mięśnie.

Jeszcze lepiej sprawdzają się wszystkie ćwiczenia z hantlami. Jest ich naprawdę dużo, a jednym z ciekawszych jest ćwiczenie na leżąco. Wystarczy położyć się na macie albo na kocu, na plecach. Ręce z hantlami położyć wzdłuż ciała, po czym zacząć unosić je. Należy  unieść je tak, żeby były prostopadłe do podłogi, po czym zgiąć w łokciach. Ćwiczenie pomaga na usprawnienie mięśni ramion, jak również poprawienie stanu mięśniu biustu, dlatego może się on lekko unieść. Dla kobiet jest to bardzo korzystny efekt.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.