Jesteś tutaj: bio-uroda.pl > Dieta jednoskładnikowa > Dieta na ryżu

Zdrowe przekąski

Przekąski są bardzo problematyczne, ponieważ przegryzać coś lubi każdy, jednak nie zawsze dobrze odbija się to na zdrowiu, zwłaszcza na wadze. Niezbędne jest więc uzbrojenie się w takie przekąski na popołudnie lub na wieczór, które nie będą przynosiły dodatkowego przyrostu tkanki tłuszczowej, a do tego będą smaczne.

Zamiast chipsów i prażynek można zainwestować w chipsy owocowe. Są to suszone owoce oraz warzywa, które mają postać zwykłych chipsów, ale nie są solone ani słodzone. Pozwalają na spełnienie zapotrzebowania na chrupanie, a do tego są smaczne i zdrowe. Inną zdrową przekąską są warzywa. Najlepiej pokroić je w paski i zrobić do nich sos, zwany dipem. Jest to bardzo proste. Wystarczy jedynie zmieszać jogurt  z koperkiem, czosnkiem lub szczypiorkiem. Dzięki temu wieczorna przekąska staje się smaczniejsza i chętnie jadana, a do tego wpływa pozytywnie na zęby oraz żołądek. Nie przynosi przy tym  nadprogramowych kilogramów i może być jadana bez ograniczeń.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.